Реклама от Prada

Дом моды Prada запустил новую рекламную компанию, автором этого произведения стал художник и иллюстратор Вахрам Муратян.

Дом моды Prada запустил новую рекламную компанию, автором этого произведения стал художник и иллюстратор Вахрам Муратян, известный по своей книге Paris VS New York. В рекламе повествуется анимированная история о жизни аксессуаров Prada, весенне-летней коллекции 2012 года. На получившихся картинках появились лаконичные сумки Prada, ставшие популярными туфли с турбинами, очки в ретростиле как солнечные, так и просто оправы для очков, а также мужские ботинки. Приятного Вам просмотра!

Официальный текст:

THE CREATIVE PATH IMAGINED BY GRAPHIC DESIGNER AND ARTIST VAHRAM MURATYAN, IS A VIRTUAL ROAD/PAVED/WITH PRADA 2012 SPRING/SUMMER MENS AND WOMENS ACCESSORIES, WHICH HIGHLIGHTS THROUGH RAPID AND INTUITIVE MOVEMENTS TWO PARALLEL UNIVERSES THAT MEET UNDER THE AUSPICES OF PRADA STYLE.

PRADA PARALLEL UNIVERSES IS AN EXERCISE THAT GROWS OUT OF THE DRIVE TO EXPERIMENT WITH, AND TO MATCH, NEW COMMUNICATIONS MEDIA AND PRADA’S SEMIOTICS; TO BE CONSISTENT WITH THE PRESENT WITHOUT NOSTALGIA.

THIS DREAMLIKE YET VIRTUAL STORY WAS ENTRUSTED TO THE ARMENIAN BORN ILLUSTRATOR VAHRAM MURATYAN. THROUGH HIS ADOPTED CITY OF PARIS, VAHRAM RECENTLY CAME INTO THE LIMELIGHT FOR HIS NEWLY PUBLISHED BOOK PARIS VS NEW YORK, A WORK OF ART WHICH COMPARES THE TWO GREAT CITIES WITH GRAPHIC SIGNS EXPLORING THEIR DIFFERENT SIMILARITIES.

THE SAME INTELLECTUAL PATH IS FOLLOWED BY PRADA IN ITS SPRING/SUMMER COLLECTIONS DEDICATED TO ACCESSORIES.